L ö r d a g

Hejsan :)
Sitter med färg i luggen, alltså där jag har brunt. Färgade mamma's och lillasyster's hår för en liten stund sedan och tog lite utav lillasyster's bruna färg till min lugg :) Den hade blivit väldigt ljusbrun och det är inte så speciellt snyggt!
Ska ta och klippa lillasyster's toppar sedan också. Sjukt va långt hår hon har!

Idag har jag varit hemma hos älsklingen. Åkte dit igår när Vickan åkte hem :) Kollade på film och käkade popcorn, mums! :)
Nu på morgonen så har vi mest legat i sängen och halvsovit. Åt frukost och sen följde han mej till bussen, för han skulle jobba :) Men så kom pappa som tur va så jag åkte hem med honom.
Och nu har jag färgt familjen's hår. Haha!

Idag blir det till att åka hem till Jennie med några tjejer och kolla på fotboll ;) Jag är ju inget speciellt stort fotbolls fan men vad gör man inte för att träffa sina vänner? Hellre umgås jag med dom än att sitta hemma och ruttna helt själv.
Det blir nog bra.

Nu ska jag tvätta ur färgen, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback