L ö r d a g

Hejsan :)
Midsommar var helt okej igår. Vi va hemma hos Elin och åt mat, satt ute med filtar och hade det mysigt, sjöng snappsvisor och hade det allmänt kul. Men senare blev alla tråkiga och alla satt på var sitt håll typ. Jag började också må dåligt och sådär så jag tog bussen hem halv 12.

Idag har jag och Vickan vart i thn och ätit på Donken. Haha och mycket mer än så blev det inte för allt var ju stängt idag.
Men imorgon ska vi upp igen, och Eve med, och då ska jag leta upp en bikini och en byxdress :)

Nu har singing bee börjat så jag ska ta och kolla på det. Ska hämt cola och kanske något gott att tugga på också :)

Ha en bra Lördagskväll, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback