Klunka vatten med sig själv?


Nu sitter jag här, med en vatten flaska och mig själv.
Va nära jag åkte till uddevalla förut. Men precis innan vi skulle åka, och då va vi borta vid bilen, så ångrade jag mig. Så jag gick hem igen. Inte så långt men ändå, haha :)

Vad har hänt idag? Faktist inte något alls. Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Skulle gått upp till Sofia och solat med henne och Julia förut men jag kände verkligen inte för att ligga ute i solen och steka. Nej, inte idag inte.
Istället har jag bara varit hemma som sagt. Ätit middag med familjen - pappa (va på jobbet), suttit vid datorn och sådär. Som jag alltid göra, mina vardagliga rutiner ;)

Imorgon blir det nog att klippa sej hos älsklingens söta mor, om hon har tid så att säga. Annars blir väl det en annan dag. Dåligt väder imorgon ska det ju bli också, attans. Får hoppas det är fint den 17 juni då vi har våran avslutnings"fest" :)

Men nu ska jag sitta och klunka vatten och slösurfa som alltid. Kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback