Jordbuggar

Haha, ja, jag skulle skriva att jag precis ätit lite jordgubbar med mjölk. Men istället blev det jordbuggar... Haha lite roligt iallafall?
Ja, det har jag iallafall precis ätit iallafall. Har även dukat upp med lite ostbågar och cola ;) Haha.

Gick ner och såg att Madde och hennes kompisar var på baksidan. Och ja, då har vi ännu en kanin! Riktigt söt :) Vit med lite ljusbrunt.
Vi har ju Gräddnos som vi haft 2 år denna sommaren. Sen fick vi en till kanin, Molle, som var ljusbrun med hängande öron. Men han försvann utan att vi vet hur han har kunnat göra det. Sen fick vi en kanin igår som jag inte hann se eftersom jag inte var hemma igår. Men den försvann också igår!? Konstigt alltså. Så idag fick vi en ny igen. Ska låta den vara i buren så den hinner känna sig hemma typ, och inte smiter. Hoppas denna stannar då ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback