JAG Smälter bort!

Hejsan :)
Jag har inte orkat uppdatera, eller något överhuvudtaget, idag. Det är så varmt så jag tror jag dör snart. Svettas som en gris, men ändå orkar jag inte lägga mej i solen idag igen. Jag brände mina axlar igår vid havet! Så därför har jag sovit sjukt dåligt inatt och varit sur när jag blev väckt mitt i natten. Förlåt älskling! Men sånt är livet, jag får väl skylla mig själv antar jag.

Just nu sitter jag i mitt stekheta rum och håller på att smälta bort. Ska ta en vattenflaska och sätta mig i skuggan på baksidan. Släppa ut lillan lite också, stackarn får ju inte vara ute själv när vi andra inte är där ute. En katt har nämligen försökt ta henne flera gånger..

Men ha en skön och varm dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback