Inga bilder

Ja, jag lovade ju bilder från de dagarna vi var i Elin's sommarstuga. Men icke! Har inte ens orkat lägga över de på datorn. Har varit så seg och trött idag att jag inte ens orkat gå ner och äta glass. Haha, ja då är det något fel på mej kan jag lova. Men efter att ha varit i solen så mycket och sovit väldigt lite så är väl inte de så konstigt att man är trött. Bilderna får jag lägga upp imorgon istället.

Nu ligger jag i sängen och kollar på so you think you can dance. Är hur trött som helst, lite små deppig också ..........

Men jag ska ta och sova nu, får se om jag kanske pallrar mig upp tidigt imorgon och lägger mej och solar. Får se om jag har orken till det, haha.

Sov gott och dröm sött! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback