Hemma igen

Hejsan :)
Det var ett tag sen nu! Eller ja, några dagar sedan iallafall :)

Vi åkte ju till Elin's sommarstuga i Söndags och gud va roligt vi har haft det. Det har verkligen varit hur underbart roligt som helst. Vi har solat, ätit goda middagar, spelat spel, kolla på film, blivit så rädda så jag började gråta, varit vid havet, ätit tårta och massa mer. Jag blir tillochmed glad när jag sitter och skriver det. Fattar ni då hur kul jag har haft med mina fina vänner? :) Lägger upp massa bilder, för det har jag massa av, senare och skriver lite mer om vad som hänt och sånt :) Tack Elin Evelina Lina Casandra och Vickan för ett par underbara dag!

Idag kom jag ju hem som sagt. Har blivit solbränt, otur!
Har inte gjort något alls sen jag kom hem. Bara packat upp väskorna och tagit det lugnt. Fått i mej en macka och en rad choklad. Orkar inte ens gå ut och sätta mej för jag är så himla trött och sliten efter dessa dagarna. Man blir ju helt borta av den heta solen. Men jag ska väl inte klaga antar jag.

Men vi hörs senare med massa bilder och annat. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback