Hemma från Göteborg

Kom hem från Göteborg för en stund sedan. Blev ganska snabb tur dit. Kollade på skor och hittade ett par på dinsko för 299:-. De är lite för stora men jag orkade inte bry mej, haha. Pappa fick med sej en sumodräckt hem också som han ska ha på en fest då han&mamma ska vara barbie och ken. Haha, om jag dog när jag såg när pappa tog på sej den xd
Blev Donken också, en happymeal för min del. Va inte speciellt hungrig men en cheesburgare står väl ingen över?

Nu är jag iallafall hemma som jag sa och jag ska fixa ihop ett snabbt inlägg om dagarna i stugan. Har egentligen ingen lust att göra det men lite bilder och lite text får det allt bli.
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback