headache

Usch, jag fick precis huvudvärk.. Lite märkligt att det bara kan komma sådär plötsligt. Ont gör det iallafall!
Ja, vad har jag att säga? Inte så mycket faktist. Har precis ätit 2 smörgåsrån med ost på + flaskan med vatten som nu är påfylld. Sitter i sängen och är sjukt varm. Men det är väl inte så konstigt när det är hur varmt som helst ute.

Va iallafall inne och kollade på forever21 och kollade på lite skor. Kollade på lite gladiator och såg ett par som jag visste att jag kände igen. Så gick jag in på hm's sida och såg att de va ett par skor därifrån som de liknade. Lite iallafall :)

Jag vet inte om pojkvännen min kommer hit ikväll
. Han har träning just nu så han skulle höra av sej efter om han kunde.. Men det blir väl inte så antar jag. Men jag får helt enkelt vänta och se. Tråkigt om jag blir själv ikväll för det kommer inget bra på tvn eller något och då finns det inte så mycket att göra.

Men ni får väl ha en bra kväll då, hörs nog lite senare :) Kramar

Kommentarer
Postat av: ericaandersson

svar: ja såklart jag har kolalr på andra avenyn, mitt favorit program!

Jag har hört förut att jag är lik henne men det tycker jag verkligen iten själv hihi :) kram

2009-06-01 @ 20:11:53
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback