Göteborg


underbara vänner har jag

Har varit nere och ätit lite mat med mamma och bror nu. Blev hamburgare med bröd idag igen, åt faktist det i stugan igår :) Men gott var det.
Var ute och klappade lite på ninisarna också. Satte mig i buren och klappade på Emma som låg i själva buren i buren, haha krångligt.. Och självklart kom Gräddnos och ville att jag skulle klappa henne, haha.

Ska ta mej en skön dusch nu hade jag tänkt. Ska följa med mamma och pappa till Göteborg sen vid halv 5-5. Pappa skulle köpa en presentkort till en kompis som fyller år och jag ska nog kolla på gladiatorskor. Alldeles för varmt att skutta runt i ballerina nu ju. Känns konstigt att säga att det är för varmt för ballerina. Haha! Men så är det iallafall.

Ha en bra Torsdag. Jag ska göra det bästa av min iallafall, saknar min pojkvän så jag tror jag dör snart !?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback