Fika och sen ullared

Imorgon blir det till att fika med tyskagruppen. Alltså jag, Eve, Elin, Vickan, Nicole och Madde. Blir säkert ingen mer som kommer. Men vi är bara 9st i våran tyskagrupp så det är ju inte så många :p Blir en frukost då eftersom det är kl 8.
Efter det går jag hem till älsklingen och sover skulle jag tro. Ifall jag sover där vill säga :)

Sen blir det Ullared för hela slanten! Haha, jag tycker det är superkul att gå där. Inte för att man köper så mycket men ändå, kul ändå :) Varje gång jag har varit där så har det inte funnits så mycket att köpa men vem vet :) Det enda jag behöver införskaffa mig är tights och ett vitt nagellack. Sen behöver jag en till bikini och ett par skor till avslutningen, men inte från självaste gekås utan det blir utanför någonstans :) Kul iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback