Döende

Näsan rinner.. Jag hostar.. Jag tror jag har feber.. Jag är trött som aldrig för..
JAG ORKAR INTE VARA SJUK!


Jag gick och la mej i sängen igen
en stund förut och kollade igenom alla bilder från igår. Måste bara tillägga att jag känge mej(och var) otroligt ful när vi åkte till lingatan. Håret var helt fel och sminket var också fel. När vi satt i bussen påväg dit så ville jag bara hem och göra om allt.. Men jag försökte göra det bästa av situationen, man kan ju inte alltid känna sej OK. + att jag såg fet ut på bilderna utan tröja, haha jag tycker synd om mej själv! ;)

Nu ska jag snart åka hem iallafall. Om en 20 minuter eller något sånt. Ska stanna på Boström också och köpa ett fritidskort. Det är ju något jag behöver iallfall.
Ett fritidskort kostar 575kr och håller i 100 dagar. På de 575 kr hade jag kunnat åka fram till Edet 20 gånger, fattar ni eller? Bara 20 gånger. Och det är bara en enda zon mellan edet och göta.. Helt sjukt. 29 kr för det. Fattar inte vad västtrafik tänkte med när de höjde från 12kr till 29 kr :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback