Bort med skolan, hit med sommarlov


Jag har inte ett skit att skriva faktist. Har verkligen ingen lust att skriva över huvudtaget. Händer inget i mitt liv just nu. Inte ett piss så det finns inget att skriva. Längtar tills sommaren kommer, när det är varmt och man är ledig. Då man kan göra vad man vill, åka var man vill. Bara vara fri. Och inte denna jävla skolan, haha. Fast visst känns det sorgligt att veta att jag aldrig kommer att gå i samma klass som mina underbara vänner, våran underbara klass. Har verkligen en super bra klass, så tighta. Och nu ska vi splittras? Efter 3 år tillsammans? Hemskt..
Men som tur är så får jag nog vännen Casandra i min klass, om turen ligger på min sida vill säga ;) Så det är toppen :)

JUNI:
13 - fest i hjärtum?
17 - skolavslutning/lingatan
19 - midsommar
21 - korsvik (en väns sommarstuga)
JULI:
18 - bröllop

Lite har jag ju iallafall att se fram emot? Och massa andra övriga dagar med bästa vännerna och underbaraste pojkvännen. Kommer bli bra, jättebra :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kmr bli jätteroligt :)

Vi ska göra den till den bästa sommaren :D<3

2009-06-04 @ 09:20:29
URL: http://emeliieselin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni får jätte gärna komma till hjärtum den 13e Juni :) kl 21:00 50 kr inträde! kram malin :)

2009-06-04 @ 17:13:37
URL: http://maaysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback