Blir det en bra sommar eller?

Även om jag börjar bli sjuk, tror jag iallafall? haha, så längtar jag tills imorgon och alla andra dagar.
Att få klä upp sej och vara fin(förhoppningsvis;)) och bara ha kul är något jag har längtat länge efter. Alltså efter imorgon, Lingatan. Det sista vi gör med klassen, sista dagen vi faktist är en klass.

Sen är det ju Midsommar på Fredag. Den ska jag spendera med alla som jag spenderade Valborg med skulle jag tro. Alltså tjejerna från klassen + Casandra. Vi vet inte riktigt än vart vi ska vara eller om vi ska vidare någonstans. Det återstår och ser helt enkelt :)

Sen ska vi tjejer från klass + Casandra åka till Elin's sommarstuga på Söndag och stanna där tills torsdagen. Det ska bli så skönt att bara åka bort några dagar och bara vara. Sola, bada och bara umgås med vännerna. Hur underbart?

Så lite har jag allt att se fram emot. Blir nog ett härligt sommarlov :) Förutom att pojkvännen min åker till Bosnien/Kroatien i 3 veckor.. Men jag är glad för hans skulle såklart! :) Vad mer kan jag göra?

Hoppas bara att sommaren 2009 bjuder på bra väder, annars gräver jag ner mig.

vem vill inte ha en sån här go och gla pojkvän egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback