Avslutning&bröllop, kan det bli bättre tillfälle?

Ja, nu börjar jag med hej :)
Va bara tvungen att skriva att jag vunnit för jag blev så otroligt glad. Långt hår är det jag nog vill ha mest? Ångrade mej något otroligt när jag klippte page och mitt hår växer så segt! + att det snart är skolavslutning och i sommar gifter sig pappas kusin, så det är ju nästan perfekt tillfälle? :) Ja, kul var det iallafall.

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Fick reda på att jag fick MVG på min religion som vi gjorde i skolan. Glad? Ja :)
Supervarmt ute är det också. Det är verkligt hur jobbigt som helst att vara i skolan när det är såhär varmt. Jag klagar absolut inte på värmen. Men på skolan klagar jag.

Nu sitter jag iallafall och väntar på att maten ska bli klar. Fläskfile, pasta och sås, mumma! Blev nästan lite hungrig efter all glädje ;) Men jag ska inte klaga här heller! :) Haha.
Kanske blir till att åka till trollhättan med mamma&pappa sedan. Får helt enkelt se om jag orkar :)

Men nu är maten klar. Hoppas ni får en lika bra dag som mej :) Hehe (a)
Tack ännu en gång! Kramar

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Då var det ju extra kul att du vann! :D

2009-06-01 @ 17:20:19
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback