Anfasteröd, Borydsjön & Ryrsjön - igår

Igår blev det ingen uppdatering. Vi drog ju iväg till havet :)
Blev lite krångel och vissa kunde inte åka med osv, men det hindrade inte oss från att ha kul :) Va där ute nästan hela dagen. Badade, solade, fikade osv. Mycket mysigt :) När vi kände att det räckte för oss (och jag fått mina axlar brända) så åkte vi hem. Jag och sofia åkte hem till oss och packade om väskan, åt lite mat och så och sen åkte vi tillbaka. Åkte upp till Borydsjön och badade och tog det lugnt. Sen åkte vi till Ryrsjön och rodde ut med båten. Haha, snygga va vi nog! Fikade lite på båten och hade det trevligt. Sen åkte jag hem och älsklingen kom.

En riktigt trevlig dag med mycket sol och bad :) Men jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback