Vaknade halv 2


jag och lillasyster, gammalt kort

Godmorgon säger jag nu :)
För vet ni? JAG VAKNADE HALV 2! Är det lagligt? Haha vet inte hur länge sen det va jag vaknade så sent :p Men jag hade sjukt svårt att somna inatt. La mig väl lite tidigare än 1 och tog huuuur lång tid som helst att somna. Jobbigt!

När jag va inne på toa nyss och tvättade ansiktet så tog jag upp ansiktet och kollade mig i spegeln samtidigt som jag skulle torka ansiktet med en handduk. Nä, men tror ni inte jag blöder som en jude ut näsan då. Första gången jag blöder näsblod :o Kanske gjorde det när jag va liten, inte vet jag.. Men nu!
Det vägrar att sluta blöda också..

Ska ta en dusch snart, äta middag och fixa mig. Sen ikväll blir det till att vara med Vickan och Eve :) Casandra kunde tyvärr inte idag.

Men vi hörs sen, rätt onödigt inlägg. Haha, kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback