Nä nu börjar jag igen!


Äsch nu skiter jag i det
här att inte blogga. Mådde bara så dåligt just då att jag kände för att skita i allt. Men nu är allt okej igen, som tur va :)

Ja, vad har hände de senaste? Inte mycket alls faktist. Mest legat hemma och bara slöat. Igår kom Eve och Emelie hit en stund. Kollade på tv och åt mackor :)

Idag åkte jag ner till Göteborg med Evelina, Emelie och Vickan. Gick direkt till Jensens beefhouse(beafhouse hette det tydligen ;)) eftersom jag inte ätit något på hela dagen. Maten var verkligen super god och man blev riktigt mätt. Men seriöst? 59 för maten och 35 för drickan? Haha dyraste drickan jag någonsin druckit ;)
Sen kollade vi bara runt, gick bort till Heden men fanns inte så mycket roligt där. Speciellt inte för mig och Vickan som hatar fotboll :) Haha.

Nu är jag hemma och är super trött! Helt sjukt, funderar på att ta mej en tupplur. Behöver nog det..
Ha en bra dag iallafall, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback