Tråkigt inlägg

Hejsan :)
Inte blivit någon uppdatering men det kommer ju saker imellan och jag skrev ju att jag inte orkar lägga så mycket tid på bloggen just nu :)
Igår va jag hela dagen med älsklingen. Vi var hemma hos mig hela dagen, tog det bara lugnt och älsklingen sov en hel del ;) Sötnosen min! Gjorde även pyttipanna till middag, lyxig middag! Haha.
Sen åkte vi till Meddi, tog en promenad till rasta och köpte lite godis. Sen va vi hemma hos han myste lite och åt jordgubbar :)

Idag vaknade vi och tog den bara lugnt. Gick till apoteket och hämtade ut nya p-piller och sen gick jag till Julia. Hon beställde kinamat och jag pizza. Åt och sen gick vi och mötte Salle. Va ute lite och köpte glass osv. Sen mötte vi upp Eve, åkte upp till Bore och satt där en stund. Sen åkte jag och Eve hem till henne och var där tills jag tog bussen hem.
Snabb genomgång över vad jag gjort. Haha :)

Nu sitter jag hemma och gör inte så mycket :) Kollar lite på tvn och ska snart ner och äta någon macka som mamma håller på med. Älsklingen kommer hit senare men gissar på att det blir så sent att jag hinner somna :) Haha! Men inte mig emot!
Ha det bra, skriver lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback