Tatueringar

Har suttit och kollat runt på internet lite. På tatueringar faktist. Jag tycker det är otroligt snyggt med tatueringar, om det inte blir för mycket vill säga.
Några av mina kompisar har precis tatuerat sig. Själv skulle jag inte kunna tatuera mig nu, tycker det är för tidigt.

En tatuering har man ju hela livet och det är något man verkligen måste tänka igenom. Även om jag är super sugen på en tatuering nu så vill jag ändå inte göra en. Jag tänker inte tatuera mig fören jag är över 18år. Sen ska det vara en tatuering jag funderat länge på, och ingen man bara kommer på på en dag och sen går och gör den. För den ska ju ändå sitta där hela livet..

Har vart sugen ett bra tag på att göra en tatuering på foten, stjärnor i olika storlekar osv. Vissa ifyllda och vissa med bara konturer.
Men jag vill också ha en tatuering som går vid revbenen och neråt. Men fyfan va det borde göra ont! Men snyggt som satan är det.

Men jag är ynkla 15år och hinner nog ångra mej ett antal gånger under de 2åren&4månaderna innan jag fyller 18år. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback