Tack för en underbar kväll! Love♥


Bjuder på en ful bild från i Fredags - miss Glansig!
Mikaela, Mikaela(jag) och Emelie

HejsanHejsan :)
Jag sitter faktist framför datorn nu. Borde egentligen gå och lägga mej men jag måste vänta på att få alla bilder från Jennie från idag. Eller rättare sagt filmen som fortfarande laddar.

Min dag, med ett ord så har den vart otrolig! Kan knappt beskriva hur kul jag har haft det.

Jag tog iaf bussen med Salle, vi skulle egentligen upp till thn direkt men eftersom Sofia och Jennie missade bussen så hoppade vi av vid Sibylla. Gick till stockarna, dit Sofia och Jennie också kom. Satt och pratade osv och sen gick vi till lagret och köpte dricka.
Sen började vi gå bort mot Jennie och på vägen så mötte vi en katt som gick efter oss. Sofia bärde upp den och den började sprattla och riva henne! Dumhuvudet försöker hålla kvar katten ändå !? Haha vi skrattade som aldrig förr och jag var AS pissinödig också. Inte bra att kombinera vill jag säga.
Sen blev vi körda till Thn av JockeSäverhag och då gick vi runt och kollade lite. Mötte upp Eve, Emelie och Matilda också :) Gick bort mot fallens där EMD skulle uppträda. Haha och vi som va på så bra humör höll på att sjunga med som fan, skrika när alla "fans" skrek, hoppa, klappa händer och ja.. Skämma ut oss vill säga. Men fyfan va kul vi hade! Shit!

Nu ska jag inte säga mer, jag har så svårt att skriva en lång berättelse i en kort text. Som ni nog ser nu. Men kul hade vi iallafall, tack brudisarna! :D

Nu ska jag sova, godnatt med er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback