T o r s d a g

Hejsan :)
Klockan är redan 6 såg jag nu.. Haha, men jag har inte orkat uppdatera något idag. Har verkligen vart seg hela dagen :)
För vet ni vad? Jag har legat i sängen hela dagen, förutom när jag var nere och åt. Haha det är då fan inte dåligt. Men det har regnat hela dagen och så är jag så sjukt trött.

Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Ta en skön dusch, vilket jag behöver nu eftersom jag inte orkade duscha igår. Behöver ju duscha varje dag tack vare mitt jäkla hår.. Jaja!

Om 3 dagar kommer älsklingen hem och gissa om jag längtar? :)
Imorgon ska vi vara några tjejer nere hos Julia och käka pizza och sånt :) Sen på lördag vet jag inte och på Söndag kommer älsklingen hem och vi har vart tillsammans 1 år! ♥ Så då blir det massa mys :)

Nu ska jag dra mej, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback