T o r s d a g

Hejhej :)
Fyfan vilken kväll det va igår! Helt plötsligt lös hela himlen upp. Jag trodde först att de va lillasyster som tog kort inne på sitt rum, det brukar blixtra till då så att jag ser från mitt rum, men kom sen på att hon inte va hemma. Och sen brakade det loss. Jäklart alltså. Det regna som aldrig förr. Verkligen hur mycket som helst! Lät nästan som att de skulle gå igenom taket :p Haha.
Så det va bara att stänga av datorn och lägga sig i sängen. Skrev istället ett sött sms till min älskling som jag saknar så :) Somnade nog runt 3.. La mig innan 1 också! Har så jäkla svårt att somna på kvällarna nu för tiden..

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sov rätt länge och när jag vaknade tog jag mej en dusch :) Riktigt skönt.
Nu sitter jag och äter en pizza bit till middag, tidigt middag idag :) Kollar på ellen show också.

Ha en bra torsdag, kramar :)

Vart tog sommarvädret vägen egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback