Svettig som en gris


Jag svettas som en gris
! Känns som det är det enda som kommer ur munnen, "åh vad varmt! fan va jag svettas!". Men det är fan så. Utomhus är det ok att det är varmt, för det ska man absolut inte klaga på. Men inomhus borde det vara totalt förbjudet. Och på bussarna!

Jag har iallafall fått i mig en panpizza nu och lite flädersaft. Mumms! Så nu är jag mätt och glad.
Sitter och väntar på att Sofia ska höra av sig till mig. Vill veta om vi ska grilla eller inte.. Något vill jag göra ikväll iallafall.. Inte bara sitta hemma!
Ibland ångrar jag att jag inte tog moppe. Kan ju inte ta mig någonstans.. Så jäkla meningslöst. Menmen.

Nu ska jag ta och städa upp på rummet lite och sen ta mig en skön dusch. Det behöver jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback