Sorority boys

Hejsan :)
Usch va varmt det är här i rummet. Sitter på min lillasyster's rum i hennes soffa. Hon är nämligen och campar med farmor&farfar och några så :)

Klockan är redan 20i8 och jag har inte gjort ett skit idag. Men såna dagar kan vara sköna också. Har vart trött hela dagen också eftersom jag varit uppe nästan hela natten.
Ska springa ner och hämta ett glas vatten och lägga mig och kolla på en dunder bra film som kommer nu kl8. Sorority boys, jag och Sofia kollade alltid på den förr :p Haha. Minnen ja!

Sorority boys

Ha en bra kväll, kramar :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh den måste jag se! :D

2009-07-11 @ 19:51:36
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback