Sånt förhållande ska jag med ha!


Pappa har precis
suttit och predikat för mig lite ;) Han har suttit och berättat för mig hur mycket han älskar mamma och hur mycket hon betyder för pappa. Haha! :)
Sånt förhållande som min pappa&mamma har, sånt vill jag också ha när jag är runt 40år. Fortfarande älska min partner lika mycket, fortfarande vara förälskad, fortfarande kunna ha roligt tillsammans.

Mamma och pappa träffades när mamma var 13-14år och pappa var väl antagligen runt 16år då. Och de håller fortfarande ihop såpass bra som de gör, och de är 38&40 år nu!! Helt otroligt enligt mej :)

Jag har världens bästa föräldrar, kan inte tänka mej bättre :) Mina största förebilder här på jorden, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback