rubrik

Hallå ja! ;)
Vad händer hemma hos mej just nu? Jo jag sitter här i min säng med en turban på huvudet. Haha :)
Har precis klippt av ett par gamla bikbok jeans också, till ett par shorts. Får se om jag vågar använda de :p

Blir nog inte så mycket grillande ändå :p Haha. Pappa och mamma ska iväg och golfa och ingen av oss som ska grilla vet hur man gör :p Så jag antar att vi får steka det vi ska äta isåfall :) Men det går väl bra det med. För min del blir det fläskfilé, pommes och sallad :) Göttmos.

Nu ska jag snart börja fixa mig lite smått. Så jag slipper göra det precis innan dom kommer.
Det blir iallafall jag, Vickan, Emelie, Jennie, Sofia, Salle och Zara :) Det blir nog roligt! Ska förövrigt inte stanna där uppe så länge utan bara en stund. Det jag är mest sugen på är ju karusellerna ;) HAHA.

Men ni får ha det så bra, kanske hörs ikväll när ja kommer hem. Får se vad klockan hinner bli :)
Kram

JAG SAKNAR MIN POJKVÄN ENORMT MYCKET! 16 dagar kvar nu, överlevera jag?

Jag älskar dej! Du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback