Pigg, varför?

Jag är så sjukt pigg. Eller pigg och pigg. Men jag är inte trött iallafall, på långa vägar. Vet inte varför heller...

Jag har iallafall suttit nere och kollat på mamma, pappa, Patrik, moster och hennes man när de spelade poker. Haha mamma tog hem potten på 1000kr, inte dålig morsa va ;)
Sen, nu kom jag precis hem från Julia där min bror, Markus, Sofia och Salle också var :) Gick dit ner vid 10i1 så va ju inte där så länge :) Knappt en timme. Men vi satt och spelade kort och hade det kul en stund iallafall.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mej och försöka sova. Sällskapet är fortfarande kvar där nere och de är ju inte direkt jättetysta. Men det ska nog gå :)
Vi hörs imorgon när jag vaknar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback