O n s d a g

Hejsan :)
Har ju inte blivit något skrivet här idag heller! Men det blir ju så på sommaren. Det första man tänker på är ju inte direkt att sätta sig vid datorn :) Vem sätter sej hellre vid datorn än att hitta på något när det är fint och skönt väder ute!? :)

Idag åkte jag med Eve, Casandra och Vickan till Göteborg. Bussresan dit var ingen höjdare. Irriterande människor hela vägen upp + att deras hund sket i bussen!?!? Usch!
Vi åkte upp och fikade och hade det mysigt, fikan var älsklingen söt och bjöd mej på! :* Min fina älskling! Åt på ett fik inne på Arkaden. Tog en kycklingsallad (som inte var någon höjdare) och en morotskaka lite senare. Den var verkligen supergod ;)

När vi kom hem från Göteborg så gick vi till Boström och köpte bullar&saft och gick upp till Eve och satt på framsidan och åt detta :) Mysigt var det! Åkte hem vid halv 10 med mamma&pappa.

Nu har jag suttit här hemma och kollat på "so you think you can dance" och ätit lite jordnötsringar och druckit fanta :)

Mina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback