O n s d a g

Hejsan :)
Igår blev det kanppt någon uppdatering här i bloggen ;) Haha men mej gör det inget. Att skriva här är inte det första jag tänker på så.
Igår va jag med Sofia, Julia, Salle och Vickan nere i Julia's lägenhet. Vi spelade kort och kollade på tvn. Sen stack Sofia och Vickan och vi andra var kvar hela natten lång. Vi spelade kort, kollade på film och hade det riktigt roligt enda fram till 5-halv6 på morgonen ;) En riktigt kul kväll, tycker jag iallafall!

Idag vaknade vi runt 1, av att mamma ringde! Haha. Så jag gick hem och nu har jag varit hemma sen dess. Ätit lite mat och bara suttit här :)
Ska fixa mig lite nu och sen åker jag till Casandra med några tjejkompisar :) Ska äta tacos och bara ha det mysigt. Länge sen jag träffade Casandra så det ska allt bli kul. Tror Elin kommer också och det är samma visa där :)

Usch tråkigt inlägg, men nu ska jag dra. Ha en bra dag, det ska verkligen jag ha.
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback