Min älskling åkte inatt :(

Godmorgon :)
Ja, det blir ju det för min del, nästan. Vaknade för en stund sedan, kanske va det en timma sedan?
Jag känner mej helt borta och dunder trött.

Inatt spenderade jag mina timmar med min älskling. När han kom till mej så duschade vi en snabbis. Sen åt vi panpizza, kollade på tv/film, myste, spelade yatzy, åt chips&drack cola osv. Sen orkade Meddi inte hålla sej vaknade längre så vid kvartöver2 på natten bestämde vi oss för att sova en stund. Jag sov till kvart över 4 ungefär och sötnosen sov till kvart i 5.
Sen hann vi bara sitta och prata och mysa lite innan han skulle åka.. Ja det var alltså inatt han åkte till Kroatien/Bosnien.
Jag hade bestämmt mig för att vara stark och inte gråta. Utan jag tänkte posetivt hela tiden. "när han kommer hem har vi våran 1års dag", "han kommer ha det roligt, det förtjänar han", "vi ses ju snart igen" osv.
Men när vi stod vid trappan och sa hejdå de sista så kunde jag inte hålla tårarna inne, men det kom bara lite tårar. Ville inte göra honom mer ledsen än han redan var, stackarn!
Men när han gått och jag kom in till rummet, fyfan va jobbigt det var! Tankarna bara snurrade och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ska inte träffa min älskling på 3veckor, kan ni förstå eller!?!?

En jobbig men rolig natt var det iallafall, fick ju spendera den med den jag älskar iallafall.
Jag kommer sakna dig älskling, ha det så bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback