Lägenheten i Trollhättan

Hejsan :)
Har precis gjort mej klar nu. Är hur svettig som helst och ändå duschade jag för en stund sen.. Det är det värsta med sommaren, man svettas hela tiden!
Packat väskan har jag också gjort. 3 cola burkar, Capri-Sonne, äpple, nektarin, baguetter, tröja och tights. Haha allt som behövs för en kväll&natt borta!

Ska ta och fläkta mej lite nu och sen ska jag gå ner till bussen med Zara. Det är så att jag Zara och Emelie ska till Zara's syster's lägenhet i Trollhättan nu. Ska sova över där så kommer hem imorgon :) Ska försöka komma hem så tidigt som möjligt.

Ha en bra kväll, det kommer jag ha förutom att jag kommer sakna älsklingen när det är dags att sova :) Haha sån barnrumpa jag är! Men älskar man någon så gör man :)
Kramar


Förra gången i lägenheten. Midsommar förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback