L ö r d a g

Hejsan :)
Jag kom på nu att jag inte uppdaterat något, haha smart! :)
Igår åkte jag ju till Trollhättan med Zara och Emelie. Vi va i lägenheten, va ute och promenerade lite, åt kvällsmat nere vid bryggan, köpte feta godispåsen och myste med film i lägenheten tills kl 3. Riktigt härlig kväll.
Vaknade och gjorde frukost, ägg och macka, och kollade på tvn och sen film. Tog bussen hem 20över2 med Emelie :)

Nu när jag varit hemma så har jag solat en liten stund, en liiiten stund. Men de va så sjukt varmt ute så jag gick in. Har legat ett tag nu framför datorn och ska snart hoppa in i en dusch. Blir förmodligen att grilla eller något liknande ikväll.

Men nu ska jag ner och värma mej en panpizza, mamma hade ingen lust att ställa sej och göra någon mat just nu. De har nämligen 5-kamp ute på gården just nu, som mamma och pappa ordnar någon/några gånger i månaden ;)

Ha en trevig lördag, kramar

(blev tyvärr inga bilder då jag inte orkade ta med mej kameran.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback