Hemma igen, godnatt

Hejsan alla kära :)
Kom precis hem från trollhättan. Åkte dit vid halv 7 med Jennie, Vickan, Emelie, Sofia, Salle och Zara :) Har mest gått runt hela tiden och haft det trevligt :)
Glömde nästan av kameran så det blev inte så mycket bilder. Men några blev det allt :) Lägger in de imorgon om jag hinner.

Åker till Göteborg vid halv 1 imorgon, till bröllopet. Så får gå upp en stund innan de också och så.. Stannar nog där rätt länge så blir inget fallens för mig imorgon. Men det gör inte mig något ändå :)

Saknar min älskling så det gör ont! Just nu för 1 vecka sedan satt vi hemma hos mig och visste att han skulle åka om några timmar. Och vara borta i 3 veckor. Usch! Jag älskar dig baby! <3

Men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback