F r e d a g

Godmorgon :)
Vaknade för någon timma sedan och var super trött! Men kunde inte somna om. Så jag gick upp och tog mej en dusch, eller åtminstonde kroppen. Haha håret tar jag snart ;)

Sitter och kollar lite på tvn just nu. Inget bra men ändå :p
Lite senare kommer Vickan och Emelie hit så ska vi grilla osv :) Sen kommer väl Sofia och Zara och sen Salle senare? Haha inte någon aning om hur det blir men aa :p Sen drar vi till fallens en stud :) Fick ta grillningen före fallens ändå, gick inte riktigt ihop annars :)

Imorgon blir det bröllop för hela slanten! Min pappas kusin gifter sej så :) Det ska allt bli roligt.

Men nu ska jag sticka och tvätta håret. Ha det bra, kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback