Casandra med flickorna, sen Julia

Godnatt på er :)
Åkte ju iväg till Casandra förut, med Vickan Sofia och Elin :) Gjorde tacos, åt tacos(såklart), kollade på en film och pratade massa strunt som alltid. Det var riktigt mysigt att få träffa Casandra och Elin igen! :) Synd att vi inte kunde stanna så länge bara..

När vi kom hem från Casandra så gick jag och Sofia ner till Julia, där Salle, min bror och Markus va. Fast Mikael och Markus gick efter en liten stund bara och då spelade vi kort :) Som vanligt, haha.
Sen när de kom tillbaka igen så satte vi på en film, men den hackade så vi bytte. Sen gick vi hem :)

Vet att min blogg verkligen suger just nu. Men finns ingen lust eller ork till att blogga. Men vem vet, kanske kommer suget tillbaka. Inte för att någon bryr sej, förutom Vickan och Meddi tydligen ;) Haha. Så det är ju inte hela världen. Men som sagt, jag hittar hellre på roliga saker än att bara sitta framför datorn. Och det förstår väl vem som helst.
Menmen :)

Nu ska jag gå och sova! Nu är det bara 3 dagar kvar tills pojkvännen min kommer hem :)  Tror ni jag är glad? Woho!
Godnatt med er, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback