Bytt design


gammal bild på Vicki och mej

Haha ja jag vet att jag byter design ofta. Men är man inte bra på att göra en design så blir man aldrig nöjd med bilder, färger osv. Därför sket jag i bilder och gjorde bara en enkel och ful. Är inte så pigg på bloggen ändå just nu så det är inte hela världen :)
Får väl se om jag får tillbaka suget sen när skolan har börjat igen. Men tror knappast det. Men sånt är livet!

Sitter och kollar på en film som kom efter Sorority boys. En thriller film, uuh! Jag som hatar att kolla på såna här filmer i vanliga fall, och nu sitter jag helt själv och kollar på de också! Haha, inte dåligt för att vara mej :) Men dörren är öppen och lampan är tänt, så inte så farligt ;)

Jag ska väl ta och lägga mig om en stund. Fast i min säng denna gången, orkar inte ligga här inne på lillasyster's rum inatt igen :)

Men vi hörs imorgon, sov gott Godnatt.

Kommentarer
Postat av: friida

hahah filmen är grymt kul!

jag älskar när dom går i pumps ;D

2009-07-12 @ 00:15:57
URL: http://missfridapida.blogg.se/
Postat av: Sv: Friida

Hahah eller hur ;)

2009-07-12 @ 13:55:51
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback