Brev från skolan

Hejsan :)
Älsklingen åkte precis hem efter en mysig morgon.
Idag ska jag inte göra ett skit faktist. Just nu känner jag bara för att sitta hemma och ta det lugnt. Men några andra planer kanske kommer under dagen, menmen :)

Har fått brev från skolan som jag ska börja på till hösten. En lista på alla 51st som ska börja frisör-linjen, kursöversikt och en lapp med lite information. Stod även att vi ska ha APU varje tisdag. Så ska höra med älsklingens mamma om jag kan vara där. Stod att det är bra att ta en salong som ligger nära eftersom arbetstiderna kan vara långa och sena. Så kan ju börja där första året, om det går bra såklart, och sen kanske vara någon annanstans under år2 och år3. Vi får väl se :)

Stod även att de väljer klasser efter vart man bor, och då kommer jag ju i samma klass som bästa Casandra. Tur det :) Annars hade jag dött, jag som är så blyg bland okända människor ;) Haha.

Mamma har precis börjat med maten så det blir väl snart middag. Och inga andra planer iför dagen som sagt :)
Ha en bra dag, kramar

Kommentarer
Postat av: Casandra

Åh jag fick också brevet idag..började läsa listan och såg inte ditt namn..jag trodde nämligen att det stod vilken klass jag hade kommit i så vände jag bladet och där var du:D blev överlycklig! Jag tror att vi kmr få 3 roliga skolår my friend:D

2009-07-09 @ 23:44:23
Postat av: Sv: Casandra

Haha nej du skojar! Jag gjorde exakt samma sak, fast jag fick upp baksidan först och såg mitt namn och trodde det va min klass. Haha vi är för dumma va :)

Ja, det kommer nog bli toppen! :D<3

2009-07-10 @ 14:25:41
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback