Att säga/skriva fel, jag är expert!


Hahaha, tror ni jag sitter och skrattar för mig själv eller? Satt och kolla igenom lite gamla inlägg och la märke till semle-inlägget. Haha, seriöst. Selma?
Andra inlägget då. Fast de fick jag reda på bara en stund efter jag publicerat de. En vän skrev till mej att jag skrivit helt fel, i både rubriken och inlägget. Haha, jag fattar inte hur jag lyckas. MAGNUS JORDGUBB?

Bland mina kompisar så är jag rätt känd för att skriva/säga jäkligt fel. Vet inte hur jag lyckas. Ibland kan de bli så jäkla fel:p
Saken är ju den att jag faktist hör själv att jag säger fel, men orkar oftas inte rätta till de. Men mina kompisar påpekar det hela tiden. Och det är ju inte en gång om dagen heller.

Men nu har det faktist blivit bättre ;) Va ett tag sen jag sa fel faktist :p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback