11 månader med min älskling

Idag är det 11 månader mellan mej och Meddi!
Det är sjukt vad tiden går snabbt, vi har snart vart tillsammans ett helt år! För mig spelar det ingen roll hur länge vi har vart tillsammans, folk säger "va, har ni bara vart tillsammans i 10 månader!?". Visst det kanske låter lite, vad vet jag. Det som betyder mest för mig är att vi är tillsammans, att vi håller ihop. När man trivs med någon och älskar någon så mycket, så spelar dagarna, månaderna eller åren inte så jätte stor roll. Det är de dagar som gått som är viktiga, alla de dagar man spenderar med varandra.
(Det kanske misstolkas nu men jag vet vad jag menar iallafall.)

Jag är otroligt lycklig som har Meddi. OTROLIGT LYCKLIG. Jag kan inte ens beskriva mina känslor, det är omöjligt.
Vem hade jag vart idag om jag inte träffat honom? Vad hade jag gjort idag om jag inte haft han vid min sida?
Det är saker som man inte ens kan få fram ett svar på. Jag hade inte vart den människan jag är idag om jag inte träffat Meddi. Att få må så bra som jag gör är något jag är tacksam för, faktist.
Jag är glad med Meddi, jag är lycklig. Det är såhär det ska vara. Det är såhär jag vill ha det livet ut.

Jag vill spendera hela mitt liv med dig, min älskling. Du är den enda i min
värld. Jag älskar dej!

11 underbara månader har gått med dig nu och mer ska det bli! Du är bäst


Kommentarer
Postat av: Casandra

Grattis Grattis ni är ett mycket fint par!!:)<3

2009-07-07 @ 02:22:40
Postat av: Sv: Casandra

Åh tack Casandra! :*:* <3

2009-07-08 @ 21:13:36
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback