Tyskland resan -07



Sitter och kollar på bilder från sommaren 2007 och då jag var med Sofia och hennes familj i tyskland. Det var verkligen en underbar sommar. Vi hade hur kul som helst i tyskland, något jag aldrig glömmer.
Så här kommer lite bilder;


Någon av de första dagarna var vi på hansa park, se den söta valen!

Kvällarna var bäst. Kvällspromenader, pizza, våra tyska vänner ;)


När det var klar himel och varmt var vi nere vid havet och sola och badade.


En dag hyrde vi cyklar för en hel dag och cyklade in till stan. Åt på glasscafé, godaste glassen jag någonsin ätit! Provade hattar, var inne i en blomsteraffär osv.



På kvällarna satt vi vid bänkarna vid standen. Hur mysigt som helst

Gud vad jag saknar tyskland, någon av det roligaste jag har gjort i mitt liv. Med min äldsta kompis också, kunde inte blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback