Städat garderob



Puuh! Äntligen klar med garderoben. Slängde bara ett par förstörda tights och 2 fula linnen :o Blir aldrig att jag slänger något när jag rensar garderoben. Tänker hela tiden "den kan man ha och sova i", "de kan va bra om man ska klä ut sig" haha såna saker. Så inget blir slängt liksom.. Men det är okej ändå ;) Märkte att jag har massa saker som jag använde hela tin förr men aldrig mer :o Glömt av att jag har det, haha.
Nu ska ni allt få se hur duktig jag har vart! :D

 
Före

Efter





Har typ 1000 pyjamas och jag fattar inte själv varför jag har kvar dem. Sover aldrig i de ändå, haha. Lite skillnad iallafall? Fixade tom tros-och strumplådorna! Inte dåligt va?

Hade tänkt att hoppa in i duschen nu, eller om en stund. Haha har ingen ork men måste verkligen! Kanske blir till att vara med Julia och Lina lite senare när mamma och pappa har kommit hem, behöver pengar så måst vänta -.- :p Nu ska jag iallafall ta mig en macka som jag egentligen skulle gjort för någon timma sedan. Magen kurrar som en katt!
Ha en bra dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback