Går dagen och nytt och fräscht



Hejsan :)
Nu har jag inte skrivit fören igår förmiddag, har alltså inte haft tilltång till någon dator. Eller jo, visst har jag haft det. Men Meddi's dator är inte den snabbaste! Haha.
Igår åkte jag till Edet, vilket jag skrev igår, men det blev inte riktigt som jag sa. Istället åkte jag med Sofia in mycket tidigare än vid 5. Åkte hem till Lina där vi åt lite, pirog och rostade mackor. Eve och Julia var också där :) Vi satt och snackade och de åt kladdkaka. Eftersom det var Lina's födelsedag, Grattis älskling, så tog jag och Lina oss en halkig promenad in till Edet och käkade glass, massa maränger, kolasås och dricka. Sen gick vi tillbaka, mina jeanstights var helt leriga när vi kom tbx. Inte det snyggaste jag sätt. Vi åt, blev hur mätta som helst! Sen gick vi hem till Eve en stund eftersom Lina och Emelie skulle dela ut lappa för fotbollen. Där kollade vi på gamla band, tex när jag dansade på eleganza. Haha, förfärligt måste jag säga! Meddi messade och sa att vi kunde komma till han där Thomas också var. Så jag Eve och Julia stack dit en stund. Sen gick dom men Thomas var kvar. Satt och snacka tills hans buss gick och sen kollade jag och Meddi på film, sen somnade vi. En bra dag, lugn dag.
 


Idag var det första dagen i skolan, det var helt okej. Inget trött alls när jag vaknade imorses! Hörde att klockan ringde och direkt kände jag mig klarvaken. Konstigt. Vi gick upp och duscha och åt frukost. Sen var det långt kvar tills vi skulle gå så vi låg i sängen i 30 min sen gick vi upp och fixade oss lite. Skolan var som sagt helt okej. På hemkunskapen ska vi göra ett arbete. Jag Eve och Sofia ska jobba tillsammans. En uppsatts och en redovisning om anorexia. 7orna ska få svara på frågor angående anorexia nervosa. Efter skolan gick jag med Julia hem. Var hur trött som helst och vi låg bara i sängen och snackade så var hur nära som helst på att somna. Sen gick vi till Emelie. Var där en stund och sen åkte jag hem.
Nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst. Men måste erkänna att det känns skönt att vara hemma. Även om jag var hemma igår så känns det som det var länge sedan, haha.
Meddi kommer hit lite senare. Just nu är han i thn och spelar innebandy med några? Haha tönt :*
Kollar på let's dance gör jag också. Lite kul att blondinbella är med ju. Hon var faktist duktig för att inte ha dansat förut. Tycker inte hennes "klänning" var fin, men annars var det bra :)
Jag skriver senar, ska leta efter lite bilder till vårat skolarbete.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback