Lite plugg väntar



Har dratt i mig 3 rader choklad, nu är jag propp mätt. Har kollat massa bloggar som tidsfördriv. Har ingen direkt ork till att plugga faktist. Biologin behöver jag inte plugga på just idag, men det skulle vara bra, men tyskan måste jag eftersom den är till imorgon. Så tänkte gå ner och ta ett glas med någon god dricka i och sätta mig vid skrivbordet och plugga. Lämna datorn en liten stund, det går alltid bra att plugga då :)
Ska lägga mig tidigt idag så jag inte är trött imorgon. Ska ju till Casandra efter skolan och jag har ngen större lust att vara sömning vid 10 tiden direkt, om inte ens tidigare. Haha :)

Jag får se om det kommer ett till inlägg lite senare. Ska bara bli klar med tyskan sen väntar sängen och kanske en mysig film? :)
Ploppar det inte upp någoter mer inlägg så hörs vi imorgon,
ha en bra kväll. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback