Trollhättan med pinglorna



Hejsan :p
Inatt sov älsklingen här, va vaknade till ungefär 2 någon gång för vi kunde verkligen inte somna. Lite jobbigt eftersom Meddi skulle ha cup på morgon hehe. Men så bestämde vi oss för att försöka sova, och jag slog vad om att  vi skulle somna inom 10 min, klart så gjorde vi det också ;) Gick upp med han vid kvart över 6 för att äta frukost, buse! Var helt död och längtade bara tillbaka till sängen igen! Sen när han åkte somande jag om till 10 igen. Duschade och fixade mig lite snabbt sen åkte jag Julia och Eve till trollhättan, fick skjuts med Eve's pappa som tur var haha :) Kollade runt i affärer och käkade på donken. Blev 2 cheesburgare och en cola mums! Vid halv 3 åkte vi in till stan och kollade lite där sen tog vi bussen hem.
Det jag köpte var;
-liten svart väska [cubus
-hårspänne silver/glitter [cubus
-stor svart t-shirt [cubus
-lång vit t-shirt [cubus
-chockrosa spetstrosor [gina
-röda spetstrosor [gina
-röd t-shirt [gina
Julia och Eve kommer hit lite senare + Vickan också. Ska spela spel och kanske dricka lite.. Får se hur jag gör med det, har inget lust för det just nu iallafall :) Men spela spel kommer bli toppen, Eve hade tydligen ett jätteroligt spel så det blir nog bra. Ska packa upp min grejer som jag köpte och sen får jag se vad som händer tills de andra kommer :)
Vi säger så sålänge,
ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback