Trettondagscupen hela dagen igår



Hade ingen tid överhuvudtaget till att skriva ett inlägg igår. Vaknade hos älsklingen igår och åkte direkt därifrån till thn med Eve och Lina. Vi skulle kolla på älsklingen och hans lag när de spelade fotboll. Kom dit vid halv 10 och gick därifrån halv 8. Så 10 timmar att sitta på rumpan var ju ingen höjdare, men det var kul ändå. De kom till final, men vann tyvärr ej så de kom 2:a. Riktigt bra ändå :) Vid 10 i 10 tog jag Eve och Lina bussen hem igen. Väl framme i Edet åt jag och Eve pizza med Meddi och Thomas. Sen sov jag hos Meddi, han somnade typ direkt. Sötnos!

Idag ska jag inte göra något alls faktist. Lovade Meddi att komma till han senare ikväll, men klockan är inte ens 12 än så jag har ju många timmar på mig att hitta på något. Städa på mitt rum, som inte ens är stökigt/smutsigt, ska jag göra iallafall. Rensa garderoben behövs verkligen! Men nu ska jag ner och ta mig lite frukost och något gott att dricka, är hur turstig som helst.
Lägger in bilder från cupen igår efter frukosten.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback