Träffa Julia idag



Nu är min mage proppfull av alla choklad-snäckor. Även om jag bara har ätit 4-5 så känns det som jag ätit 100. Man blir verkligen mätt av choklad! Ska hoppa in i duschen snart och fixa mig efter det. Ska nämligen fram till Edet med halv5 bussen, ska träffa Julia :) Sen blir det hem till älsklingen och sova där, som jag skrev förut.
Och självklart kom jag på nu att jag måste städa på rummet, bajs.. Men det går nog fort, måste packa väskan också. Men skolböcker! Usch, känns hemskt att veta att man måste gå upp vid 7 imorgon. Orkade inte ens gå upp vid 8 idag som jag egentligen skulle gjort, så jag inte skulle va så himla trött imorgon när jag ska gå upp. Men det kommer jag ju vara nu bara för det :p
Detta blir då sista inlägget för idag, om jag inte känner för att lägga upp något innan jag åker in till Edet ;) Blir säkert så.
Ha det bra så länge,
kramar Sini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback