The sims2, sovit, spelat-film nu



HejsanSvejsan :)
Allt bra? Jag mår faktist underbart bra :) Allt känns verkligen bra, och jag är glad hehe.
Som jag sa i föregående inlägg så har jag installerat the sims2 på Madde's dator idag :) Blev hur glad som helst när det kom upp en ruta där det stod "sätt i cd2", för då visste jag att det skulle funka haha. Det tog rätt lång tid att installera det. Så när det höll på att ladda så åt jag med Madde och hennes kompis. De hade lagat pasta med köttbullar och sås. Smaskens(förutom att pastan va lite hård haha). När de vanliga the sims hade laddat klart så skulle jag ladda ner året runt också. Laddade ner det och allt gick bra. Förutom att när det var klart så kom det upp en ruta där det stod "vänta", och medans den rutan var där så gick det inte att starta the sims. Jag blev så sur så jag ställde datorn på Maddes bord och la mig i hennes soffa. Bara för att liksom. Men jag hade tydligen somnat. Så jag vaknade av att Madde och Felleh stod och skratta åt mig :p Haha. Så då installerade jag om det, året runt alltså. Och då funkade det :) Så jag har suttit och spelat det en stund, min stackars pappa brann nästan upp när tvn började brinna. Han började brinna och var nära döden så jag valde att flytta min familj till ett annat hus så han kunde få överleva. Snäll jag är va? :D Haha.
Har vart nere letat efter the sims djurliv. Det fanns verkligen ingenstans. Men så hittade mamma det på Maddes rum, typiskt! Så imorgon har jag två till installerade ;) Djurliv och nattliv x) om inget mer då, haha.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på oc, hur länge sen som helst jag kollade på det och jag är verkligen dunder kär i den serien. Kommer aldrig finnas någon bättre serie. Typsikt att de slutade -.-
Men jag drar mig nu då, annars går kolsyran ur colan ;) Haha
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback