The sims kväll



Hejsan :)
Sitter just nu med Vickan och Eve i lillasysters rum. Har lite ont i röven, vi har ju suttit här i några timmar nu. Har installerat the sims olika prylpaket och sånt ;) Och nu har vi spelat en stund. Fick lite ont i ögonen, det började svida, så va tvungen att trycka ner det en stund. Äter chips och dipp och dricker cola ;)

Skolan idag var helt okej. Jag och Sofia delade ut enkäter till 7orna om anorexia och sen på hemkunskapen sammanställde vi dem. Efter skolan gick vi till boströ och köpte lite saker och sen gick vi hem till Eve. Va där en stund tills Vickans pappa kom och hämtade oss och då åkte vi hit till mig. Så nu sitter vi här, Jag Vickan och Eve, i Maddes rum. Alla med var sin dator! Haha snyggt.
Kanske skriver senare om jag har tid ;)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback