The sims funkar inte



Hejsan :)
Har precis suttit och försökt installera the sims2, gick inte ett dugg bra. Så nu är jag lite grinig :p Har ju faktist suttit och rader hur mkt filer som helst! Bara idag har jag raderat nästan 300 bilder. Så lite segt är det ju såklart.
Skolan var sådär idag, var trött när jag vaknade imorses och ville verkligen inte gå upp. Men vi tog oss upp. Duschade och åt frukost. Sen låg vi i sängen 20 min innan vi gick upp igen för att gå till skolan. Engelska sista lektionen och har börjat läsa på en engelsk bok nu också. Hur lätt som helst så det går nog fort att läsa :p Sen ska vi redovisa boken inför engelskaklassen, toppen va! Nä, inte det minsta kul eftersom jag hatar att läsa högt inför klassen, blir ju inte bättre när det är på engelskan heller -.- Men det får funka. Måste höja tillbaka mig till vg detta året.
Jag är sjukt hungrig men orkar inte gå ner och äta något. Haha men måste väl det innan jag dör. Skriver senare,
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback